Thursday, September 2, 2010

AMBIL HUBBY KAT KLIA.

Alhamdulillah..akhirnya pahit maung perpisahan kami selama sebulan lebih ni..berakhir di sini.Saya dan Aqila siap2 pagi rabu dan bertolak tengah hari menuju ke KLIA untuk menjemput hubby.Walau pun saya ni x terror sangat drive jejauh,tapi oleh kerana semangat sangat nak ambik hubby,saya gagahkan juga hati kecil ni..hehehe.Tengok tu...meraung mcm apa ntah...anak ummi ke ni??

Memang agak susah drive sesorang dgn Aqilah..mcm2 ragam..baru sampai Gemas dia dah meraung2 mengamuk..berhentilah akak kat pokok sawit tu pujuk si kenit ni...

Hujan juga dalam perjalanan..dah la semalaman tak tido mlm td,sudah ler ngantuk sampai mata x leh bukak..Siap tido kejap lg kat tepi A Famosa Resort..kih3..tu lah..klu jalan tgh hari mmg letih..

Masuk Highway,saya bw lah laju2 sikit,biar kurang ngantuk..Qila meragam sampai termuntah2..

Kenalah saya berhenti kat tol Nilai..cuci muntah dia lak..Adoii..cabaran betul kali ni drive sorang2 ngan budak manja sorang nih..Tp Alhamdulillah..semuanya selamat.Lepas muntah..qila tertido lepas minum susu..dah sampai hotel br dia sedar..Syukur lah.

Ayah dah selamat sampai...Alhamdulillah.........Aqilah happy dah dpt jumpa ayah...

No comments: