Wednesday, September 8, 2010

Doha memanggil2...


Salam sayang buat semua teman2 yang di sayangi...Esok lusa dah nak raya..maknanya..lg seminggu saya akan pulang ke Doha.Walau pun 3 bln bercuti di tanah air sendiri..namun terasa amat pantas masa berlalu.

Apa2 pun..pahit manis bercutian saya kali ini,di harap dapat mematangkan diri saya sendiri.Semoga saya berkesempatan pulang lagi pada tahun hadapan...Kepada teman2 yang sudi meluangkan masa bertemu dengan saya...jutaan terima kasih saya ucapkan.Moga tahun2 akan datang kita bertemu lagi.
Doha sudah melambai-lambai....kehidupan saya sebagai anak perantau perlu di teruskan.Doakan perjalanan anak perantau ini lancar dan mudah serta di berakati oleh-Nya.Bumi Doha yang gersang,pasti lebih bersinar dgn kembalinya saya ke sana...cheewahh perasan lah ekk,padahal..sedih giler nih...huhuhu.

No comments: