Monday, September 13, 2010

RAYA KE-4

Assalamualaikum...

Dah masuk hari raya yang ke-4 dah hari ni.Memang seronok raya kali ni,pelbagai pengalaman menarik yang di lalui....tp masa seperti mencemburui kita..sekejap je hari dah petang.Rasa macam tak puas beraya.Saya pulak terkejar2memburu masa,ye lah nak balik Doha Jumaat ni...aiii sempat ker nak wat semua benda ni..byk kerja.....huhuhu.

Kebetulan...Lepas je org repair Astro,dlm pkl 1.45...kami gerak menuju ke Sungai Kelamah...kami melawat Bapa Sedare hubby kat sana...pastu kami gi Gemas pulak,melawat ibu angkat hubby.Tengok2 dah pkl 6 ptg...Malam ni ada plan nak raya umah jiran depan umah dan nak gi umah sahabat saya lak..Nana.

Ermmm dalam kelam kabut raya,baru lah teringat nak gi beli balang kuih..sempat singgah beli jap.Dah Raya Ke-4 br nak isi kuih lah cik akak korang ni..hik3...Adoiii.Jgn marah ehh,mmg hilang semua balang2 kuih,tu yang br nak membeli tu...hehehe.

Apa2 pon...sempat gi beraya 4 buah umah hr ni dah cukup bermakna...rasa langsai hutang...kira antara umah wajib gi 4 buah umah ni...Nana ni...kawan sekelas saya,kami rapat masa sekolah dulu,sampai lah dah kawen...masih lagi berhubung.
Kami dan anak2...Dalam anak menagis pun nana blh berposing...gamb2r kenangan...hehehe

Bersama sahabatku...Azsuliana Sulong

Pas raya umah nana..kami gi umah kak yati jiran depan umah jap..Esok abg Adam suami kak yati dah nak blk Sarawak...so,kena serbu umah dia mlm ni gak. Saya dan Afiqah Saya dan kak yati Maisarah dan Afiqah
Anak2 bergambar dgn mama mereka....




















No comments: