Wednesday, September 8, 2010

Sedapnyer ummi masak!!!

Selama duduk kat M'sia ni..saya mmg jarang masak,dan malas sesangat ler nak masak.Tp memandangkan dah nk raya,so saya pun rasa2 nak msk simple2 je,hubby pun teringin nak mkn gulai telur itik...untuk anak2 saya wat sup ikan merah jew.


Masuk dapur pun lewat gak,ala..masak simple kan,dah la pinggang saya sakit hr ni.Mak pun ada hantarkan sedikit sup ekor lembu...shedappp.Tp yang tak boleh tahan..diorang mkn mcm sedap bebenor...Pelik pulak saya tgk semua orang mkn bertambah2.Kembang lah akak..hik3.


Lama bebenor tak mkn masakan ummi kot anak2 ni.Sampaikan si kecik aqilah pun mkn sampai menghirup kuah sup ikan sampai licin.Ermmm br saya tau,kenapa bila pulang je ke kampung anak2 pasti nak suh mak diorang masak..sebab penangan air tangan ibu lah tu...betul tak?Bagi sesiapa yang dah takder ibu..jgn sedih2 ye..blh mintak ummi masakkan,ummi sedia masakkan apa saja tau..heheheh.

Anak ummi ker ni..huhuhu....Dappp adik qila kata,nak idi..siap minta tambah lagi.hik3

No comments: