Tuesday, September 7, 2010

Kecewa

Salam ceria..salam sayang buat semua teman2 seperjuangan.Moga korang sht2 je ye..Saya br je sampai dr KL pkl 5 lbh tadi..bkn wt apa pun.gi KL cuma nak meramaikan lagi org2 yang dah sedia ramai kat sana tuh..hehehe.

Ngada2 sebenarnye..ntah nak cr apa saya pun tak tau,tapi dah mmg dari zaman dulu lg,klu nak raya,mmg x lengkap klu tak terjah KL...cheeewahhh konon2nya,melengkapkan apa yg masih kurang lah ni...hik hik hik.Tp..mmg byk pilihan tau..senang betul cr kasut anak2..main capai2 je...cr baju pun mmg puas hati.Ntah berapa ribu kos baju budak 3beradik ni tahun ni pun x tau..mmg syok giler tahun ni,byk patern baru kluar..kat Doha kan mahal..

Saya je lah yang x der melaram...biasa2 je..Ala,dah tua2 ni,lebih kurang halal je lah.Bagi anak2 yang kecik2 ni merasa nikmat raya.Saya umah dah petang sgt,so hubby gi lah beli lauk je.Nasi saya masak.Tapi amat2 kecewa ngan lauk yang hubby beli hari ni.Nak tau pasal apa?
1.Laksam dia,belum bukak plastik saya dah tau basi..siap berbuih2 lagi,lum cerita bau dia lagi...
2.Lauk siput sedut ...anak yg nak,dah lah pedas giler,x letak santan langsung..masak ikut style negeri mana ni???adoiii geram akak!!!!
3.Sayur kacang panjang campur tempe dan soon,amat2 menyakitkan hati.Dah la soon dia tu mcm ambik dr plastik dan campak dlm kuali..keras mcm dawai....kacang potong mcm org cacat penglihatan..Ya Allah ..ni ke cara org berniaga,nak kaya cepat ker?atau mmg tak pandai masak?ermm pelik saya.
4.Hubby beli ayam masak kurma..seketul RM3.50..ishh mmg rege dia mcm tu ke?huhuhu.
5.Hubby beli ayam percik..saya mcm x leh telan gak lah ayam percik semenjak dia menjak ni..fobia semacam...

Kecewa juga dgn lauk hari ni,ntah la..saya yang cerewet ker?tapi..selama ni,lauk2 yg kami beli ok jew..hr ni pulak terkena.Kecewa tetap kecewa..jgn lah nak kaya cepat wahai peniaga2...

No comments: