Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Assalamualaikum...
Salam sayang buat teman2,dan adik kakak semua....
Di kesempatan hari mulia bulan mulia ni,saya ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya...dan ingin menyusun 10 jari meminta ampun maaf atas kesilapan yang saya lakukan,atau tutur kata yang mengguris hati teman2 semua.

Moga kita di beri kesempatan di lain tahun untuk berhari raya bersama lagi...Lebaran kali ini amat bermakna buat saya...Sungguh indah hari raya kali ini bersama suami dan 3 permata hati.Lebaran kali ini kami sambut di Kampung Rompin ,Jempol Negeri Sembilan...umah mertua saya.Syok rendang ayam kampung ada,rendang kerbau ada,rendang unta ada,rendang itik ada..sup tulang pun ada...ketupat dan lemang..wahhhh.Meriahhhh.Bergambar ramai-ramai...walaupun tak semua ada..tapi meriah la jugak.. Dengan anak2 sedara...Sempat posing pagi raya..hehehe
Saya dan suami...Mr Zairi YahayaSaya dan Biras tersayang...Pn Sharifah Suhaila Al- Yahya









No comments: