Thursday, September 16, 2010

Macam2 Ragam Anak.

Assalamualaikum...

Apa kbr kalian semua.Moga semuanya sht2 saja.Ermmm saya sedang buat persediaan untuk balik ke Doha.Ada nak beli beberapa jenis barang,dan packing2.Dalam pada cari2 barang,anak2 ni..sambar mainan lah,apa lah...
Masa tgh beli pencil case..aqilah pon beli jugak pen....dia pilih pen gmbr pingu..bila dah byr,dia blh je duduk kat dpn cashier tu..dan minta kertas..mana nak dpt kertas..yg dapat cuma resit2 je lah..malu gak anak saya ngamuk dpn org..sungguh2 dia nak tulis kat situ...terus tulis kat situ.Ajak blk mmg x mau la..nak lish..dia kata..huhuhu.Dah la ayah dia dah turun bwh.Puas la saya pujuk dia turun bwh.Dah la org ramai..gelak2 kan telatah dia..
Kat situ gak dia menulis...anak siapa ni???
Last2..saya snap gmbr dia..dan dukung paksa dia turun.Mengamuk gak ler..tp dlm kereta..dia sambung tulis semula.Ermm lawa sgt la kot pen dia tu..atau bangga sbb pilih sendiri.Tak tau lah..mcm2 ragam anak2 saya ni. Seronok...tulis dlm kerete pon ok...

Cantik...kata qila..

No comments: