Monday, September 20, 2010

Simple2 sajer.

Salam sayang ,salam ceria buat ayah bonda yg dirindui serta adik2 kaklong.Tidak lupa buat sahabat handai yang sentiasa mengikuti perjalanan hidup saya sebagai perantau di bumi Allah ini.

Hari ini dah masuk hari ke-4 kami di Bumi Ad-Dawhah.Anak2 pun dah masuk hari ke-3 sekolah.Semuanya berjalan lancar.Saya pulak,masih pening2 lalat..hik3.Adoiii time tido masih kelam kabut..Pkl 10.30 leh bgn dr tido dan minum milo lg saya ni..huhuhu.


Alhamdulillah..first day anak sekolah je rasa kalut sikit.Hari ni saya msh mampu bgn wat sarapan dan bekal hubby.Tp masukhari 2 dan ke 3..saya blh dah bgn wat nasi goreng dan mee hoon goreng tuk bekal suami hehehe.Tp,anak2 saya ni,nak bw belak yang simple2 je..cuma burger crispy,cheese dan susu coklat.Ermmm ....bkn perut melayu anak2 ummi ni kot?Tak kisah lah,janji mkn.Betul tak? Dah siap nak gi sekolah

Bekalan untuk ke Sekolah

No comments: