Saturday, September 4, 2010

Hadiah dari Hubby...

Salam sayang buat pembaca blog saya yang terchenta...Maap ler sbb dah lamer x berupdate blog saya ni...dah mcm nak berkulat dah.Dah tak der cerita hangat,dan terbengkalai mcm bangunan terputus bekalan bhn mentah..hehehe.
Adik Qila ngan ayah...gi tukar duit dulu...hehehe
Semenjak dua menjak hubby balik ni,busy ler sesangat.Nak tau tak?hari tu masa kat KL..wahhh hubby terchenta telah buat surprise...dia hadiahkan saya sebuah camera baru!!!Bagai nak melotop jantung saya bila dapat camera yang saya idam2 kan.Ye lah.Sebenarnyer...hubby bkn minat nak beli camera ni..tp,di sebabkan dia tau kot...saya mmg minat usung camera sana sini..mkn pun nak snap gmbr..jogging pun bergmbr..so,dia paham bebenor ler minat saya...Tak pasal2..dia telah bermurah hati menghadiahkan camera baru tuk saya..huhuhu.TERHARU!!!

Pada awalnya..hubby nak beli Nikon,at last...bila budak kedai tu tunjuk hasil gmbr kedua2 jenis camera ni...kami pilih Canon...Canon mmg best!!!.Kih3.Akak bkn tau pon..dok angguk2 je lah sebenarnyer...

Wokehhh..test dulu...

Apa2pun..terima kasih buat hubby,Mr Muhamad Zairi kerana bermurah hati menghadiahkan sesuatu yang amat tinggi nilainya pada ummi.Lebih2 lagi...camera yang ummi idam2 kan pulak tu.Pas ni,kita akan abadikansemua kenangan yg kita lalui dlm bentuk gmbr2 ye?..Syukran abg...moga abg di murahkan rezeki..Amin.

1 comment:

aDisH.sHidA said...

best nye...bila la shida akan hadiah mcm nie