Wednesday, September 8, 2010

Jam Tangan Pun Putih?


Salam sayang salam ceria...esok nak rayer....

Jangan asik main mercun je tau..bahaya,bg Papa,Atuk,Pakcik dan Pakndak tu..jgn asik dok ajak anak buah bakar mercun tau,bahaya....bakar duit tu...sampai RM200-RM300...sayang weii duit..huhuhu.


Dr duk bakar2 duit,baik siap kan akak nyer persediaan raya nih..Sebenarnyer mcm ni.Bg yang rapat dan tau pasal kegemaran saya,mmg saya ni penggemar warna pitih..Suci gituw...hik2.Kalau seluar ke..tudung ke..semua lah nak putih..Lawa sesangat ler kot pada mata saya warna putih tu..Kasut pun putih...ermm hand bag pun ala2 putih..


Dari hari tu saya aim seluar puti Lady Like pun x dapat2 beli lagi..sedih ooo.bila mau dapat taukey???Satu lagi,saya duk la meround cr jam Adidas warna putih,bentuk square..pun tak jumper..Sedih giler minah sorang ni.Nak melaram rayer...Bkn meheii bebenor pon,tp mmg susah saya nak cr,hr tu kat Kl..jmp warna itam..tak mau..tak mau..nak putih gak..nak jugak..


Utk sementara waktu ni..saya beli lah dulu jam VINCCI..putih gak ler..PASTI....Nanti bila jumpa jam ADIDAS...br akak blh senyum lebar..Apa2 pon..SELAMAT HARI RAYA ye pada mak,ayah,atuk pakcik,paktam... dan istimewa juga buat pakndak...ehh pakndak maner lak ni..mula lah merapu..hik3..Pada semua lah ye..JGN MAIN MERCUN!!!

No comments: