Saturday, September 11, 2010

BERAYA DI UMAH IBU...


Assalamualaikum...

Hari ini..2 Syawal.Saya dan hubby plan untuk melawat ibu angkat saya..yang berada di Sungai Rambai.Rindu giler kat ibu.Dah 2 thn tak berkesempatan melawat ibu?Hari ni hubby nak bw saya jumpa ibu..Rindu kat ibu...
Walau pon..ibu ni sekadar ibu angkat zaman sekolah2 dulu...saya mmg dah sayang sangat pd ibu.Dan saya dapat rasakan kasih ibu pada saya.Saya memang rapat ngan ibu sekeluarga,kebetulan uda..sebaya saya.
Ibu ada 4 orang anak...semua baik ngan saya...saya dah anggap ibu mcm keluarga saya sendiri.Keluarga saya pun dah kenal ngan ibu...Semoga ibu sentiasa sihat dan gembira..Za sayang ibu dan semua keluarga di sana..Moga kita jumpa lagi di lain waktu.Terima kasih atas layanan baik ibu dan keluarga terhadap saya selama ini.Saya terharu..amat-amat terharu.

No comments: