Sunday, September 26, 2010

Aiskrim Malaysia?



Assalamualaikum..hello hello

Apa kbr semua.

Ermmm demam ku tak berkesudahan,tapi..klu nmpk aikrim blh ngap lg tau?kebetulan semalam masa tgh shopping,akak angkat saya call kata suh dtg ambik aiskrim Malaysia kat umah dia..Uiiii terkesima kejap..hehehe.Rasa terbayang2 aiskrim asam kecut aka aiskrim asam boi merah masa gi sekolah agama ptg2 dulu...


Mak aii kalau time2 sekolah dulu..sure blk je sekolah,sambil jalan kaki akan menyinggah umah makcik2 sebelah sekolah tu tuk beli aiskrim ni.Tp..aiskrim apelah yang akak angkat ku ni nak bg ekk?hrp2 lah aiskrim kegemaran saya ni..


Dah blk umah..mlm br saya teringat..time tu jugak saya suh maisarah dan ad gi umah akak lina,perghhhh balik2..bawa segendong aiskrim asam boi...ahhhh tq akak ku..toche toche!!!Paling indah,paling syok bila anak2 tak pandai mkn aiskrim masam tu..diorang mkn sorang satu jew..tanpa bertambah..lain2 nyer..ummi yang ngap.


Untung tau jd ummi,anak x mau..den yang ngap....sedapnyer kak..lain kali wat lg jgn malu2 nak bg adik yer?kih3..x malu lah minah sorang ni kan?kui kui kui...tp mmg syok nyonyot aiskrim ni tau...korang kat M'sia dah pkl 4 pagi..saya msh lg duk mkn aiskrim ni ..ermmm shedapppppppp

No comments: