Sunday, August 1, 2010

Soto oh soto....


Assalamualaikum kawan2


Apa kbr hari ni.Moga anda semua ceria dan happy2 sokmo.Saya rasa sedih tau hari ni...saya dan teman saya dah plan baik punya nak sarapan soto special Kampung Jawa kat Segamat ni dan tempe goreng berempah yang ummpphhhhhhh.


So dlm pukul 9am...kami pun berangkat pergi.Semangat betul...tiba2,bila tgk tempat parking kereta tu kosong je...hati dah cuak.Bila sampai..uwaaaaaaaa...kedai tutup??aduhhh cuti ke hari isnin.Aduhhh klu boleh kat situ gak saya nak guling2.Sedih giler.


So akibat kekecewaan melanda,saya dan kawan saya kak Maz patah balik Taman Yayasan dan terjah kedai makan Hjh Nafsiah.Apa lg..saya mkn Mee Rebus dia yang ummphhhhhh tu la..


Nampak sangt x der rezeki nak mkn soto hari ni.Apa2 pun..Alhamdulillah..kenyang gak.Dan tq byk2 pd kak Maz..sbb dia yg belanja sarapan hr ni.

No comments: