Saturday, August 28, 2010

Nak mkn cheese cake la..

Tekak saya ni,mmg dah betul2 menggugat kesabaran...Tak pasal2 hari ni saya teringin sangat nak mkn cheese cake...teruk lah tahap ngidam saya bln ni..semua benda nak kn,dah la hajat nak mkn kek pisang berwalnut hr tu x kesampaian lg.Adoiiii

Mana lah nak ku cr huhuhu.Ikan terubuk bakar yang dah menari2 dpn mata ni pun saya x sempat cr lg..Apasal saya punya tahap selera mkn mencapai tahap otomen taro ni ha????klu dulu2 tahap gaban blh la akak bendung lg,tp bila ngidam tahap otomen,mmg parah...malam2 pun sanggup akak korang ni gi bandar cr kek tau?

Agak2,lepas ni badan saya akan mengembang besar mana ye?adakah sebesar,Kumin ?atau...just cute 2 je,mcm pink painter,hehehe.Apa2 pun,klu korang sayang kat cik akak korang ni,sila2 lah poskan cheese cake ye?siapa buat,org tulah yang akan terpilih utk memenangi percutian 2 hari satu mlm di kediaman masing2...heheeh.Nak jugak...nak cheese cake!!!!

No comments: