Monday, August 9, 2010

Pelik ke???


Assalamualaikum semua...



Hari ni cerah saja..secerah hati dan perasaan saya.Saya dapat rehat yang secukupnya dan dapat melalui setiap cabaran dgn tenang dan mudah.Sejak beberapa minggu lepas,broadband saya agak merepek sikit.Nak marah siapa pun x tau..x kan nak mengamuk kat pejabat maxis kot.Line mmg teruk.



So..ada gak la sehari dua saya x blh berYM atau ber Skype ngan hubby.Namun mcm tak percaya,ada sorang sahabat,ajar saya mcm mana nak dpt signal bg jelas dan terang sikit....mula2 dgr dulu..gelak juga,tp bila dah buat..wahhh.Amat berkesan dan membantu.



Walaupun nampak pelik dan kelakar,saya selesa menggunakan cara ni bg melancarkan perbualan saya ngan hubby kat skype....tp,klu org lain tgk,mesti diorg ketawa kan saya kot.Apa2 lah..janji ok.Itu bisik hati saya.


No comments: