Sunday, August 8, 2010

3 MINGGU TANPA DIRI MU

Assalamualaikum...

Apa kbr semua kwn2 yang di rindui.Lama benor saya x mengupdate blog ni..Ntah apa yg saya busy kan pun tak tau.Setiap hari saya membusy ngan anak2 yang 3 org ni le..Daku lah ummi daku lah ayah..huhuhu.

Dah lbh 3 mgu hubby balik ke Doha.3 mgu yang sunyi..3 mgu yang menyiksakan...huhhhh.Sian lah kat hubby dah la kena masak sendiri,buat kerja umah sendiri...walaupun hubby pandai masak,merendang,menggulai..dia still terkenangkan masakan ku yang tak sedap tu..hahaha.Ye ke x sedap sayang???.Hubby kata saya masak sedap tau!!!

Apa2 pun..bila dah dekat nak posa ni..hr2 yang di lalui semakin memberi sinar...sbb hubby balik seminggu sebelum raya..maknanye lg 3 mgu lah..Yahooooo.Rindu tau duk jauh2.Tak leh nak manja2,hik hik hik.

Apa2 pun..yang saya tau..pepatah"sayang isteri tinggal2" kan tu mmg tak leh pakai buat kami.Rasa rindu nye lebih hebat dr org yg pacaran kata hubby mlm td....Apa2 pun..saya ingin mengucapkan,selamat berpuasa bg sahabat2 yang beragama Islam..moga Ramadhan kali ini memberi sinar kebahagiaan buat kalian.Amin..

No comments: