Thursday, August 19, 2010

Karipap Ayam

Karipap...karipap...
Siapa nak karipap???


Saya rasa hampir semua org2 M'sia ni suker makan karipap.Klu teman2 Indonesia..diorang panggil pastel.Hari ni saya merajinkan diri buat kuih kegemaran saya ni..saya mmg suker karipap ayam,lain kali buat karipap ikan pulak..Maisarah..anak saya yang sulung tu gemar karipap ikan.

Karipap ikan ke..sardin ke..daging ke..semua saya suker..tapi..karipap keledek mmg saya pantang sikit,agak pening kepala saya klu mkn karipap keledek.Saya mmg cerewet bab karipap.Klu tepung dia liat,mmg saya tak lalu mkn.Masa kat doha,karipaplah kuih yang saya paling rajin buat klu nak gi usrah.Sahabat dr Indonesia yang bernama Tini mmg gemar sgt mkn karipap saya...siap dia tapau bw balik lg..tiba2 teringat kat Tini lak....miss u Tini.


Satu lagi....karipap yang saya paling suka mkn adalah buatan akak angkat saya..kak Lina,mmg best.Rindu kat karipap sardin kak Lina..huhuhu.Nak tgk karipap ayam saya?tara...





Cun tak karipap ayam saya..hehehe.

Bulat2 kan dulu...



Canai...



Masukkan inti...



Siap...tggu utk digoreng saja..

1 comment:

aDisH.sHidA said...

<-- penggemar karipap