Thursday, August 12, 2010

Pertemuan Dua Sahabat Lama




Assalamualaikum...
Apa kbr sahabat2 yang di sayangi.
Beberapa hari lepas,sehari sebelum puasa saya ada menemui seorang sahabat lama.Sahabat saya yang sama2 belajar di UiTM dulu.Ermmm sebelum ni,pernah juga saya jmp dia sekali dlm bebeapa mgu lepas.Dan kebetulan dia dtg ke Segamat,so kami keluar lah sama2.Saleha Salikin...masih manis dan cantik sama mcm dulu2.
Puas pusing2 bandar,akhirnya Sal cadangkan kami mkn saja di satu kedai makan yang ada byk pilihan makanan.Wahhh memandangkan saya kata saya teringin nak mkn lamb chop,mmg tepat restoran yang Sal bw ni..So Sal belanja saya mkn makanan yang saya rindui ini.Kami berdua order lamb chop.



Kami juga ada order tempura set.Sedap dan mengenyangkan tempura set dia.Anak Sal yang comel suka sgt mkn udang tempura tu....nyum3.Padahal Aunty miza yg order,terliur tgk gambar...selamat anak Sal tlg mkn sikit klu x..pengsan saya mkn sampai 2 menu.


Berbual panjang dgn Sal amat2 menggembirakan.Terlerai rasa kerinduan pd sahabat saya ni,ye lah...kami baru-baru je jumpa setelah 8 thn x bersua muka,tak berhubung langsung.Akhirnya..Allah pertemukan kami.Moga pertemuan ini akan terus ada kesinabungan,dan moga kami tak terputus hubungan lagi di masa akan datang.

Apa2 pun...terima kasih pada Sal kerana belanja saya mkn .Memandangkan duit saya x laku pd hari tu..Sal nak sgt belanja mkn,so pasni kami plan nak berbuka puasa sama2 pulak,kali ni saya belanja awak pulak ye Sal?hehehe.Alhamdulillah....rezeki dr Allah.Syukran Saleha Salikin...

No comments: