Monday, July 26, 2010

Salam Malaysia-Doha...


Assalamualaikum .


Tercapai juga niat hati saya untuk mempunyai blog saya sendiri.Tak di sangka-sangka,hubby tercinta membuatkan bog ini untuk saya.Ermmm sebenarnya belum ada bahan menarik untuk di kongsi bersama,cuma ucapan kasih dan cinta saya buat suami tersayang ..En.Zairi Yahaya,yang amat menyayangi dan menyintai saya sepenuh hatinya..yg amat2 memahami perasaan dan hati saya.


Di saat ini...Hubby dah pulang ke Doha meneruskan kerjanya..mencari nafkah buat kami,saya dan anak-anak masih bercuti di Malaysia sehingga Hari Lebaran nanti.Di saat hidup berjauhan..pasti kerinduan mula berbunga pada suami tersayang kan?ermmm itulah yang saya rasa..Biasalah..tinggal jauh dr suami yang penyanyang,dan rajin membantu,pasti terasa kalau dia tiada di sini.Lebih2 lagi..hubby amat rapat dgn anak2.


Apa2 pun..saya hargai kasih dan sayang hubby,ermm orang kata,kalau pisah -pisah ni..elok juga..bila rindu-rinduan...lg semarakkan api cinta.Betul ke?Ada yang setuju dengan pendapat ini?


No comments: