Friday, July 30, 2010

BERPANTANG MAUT SEBELUM AJAL.


Assalamualaikum....

Salam sayang buat semua.Moga di hari Jumaat yang mulia ini,menjanjikan keberkatan buat kita semua.Nampaknye hari ni,penuh gak jadual saya....pagi2,ada cina nak repair fius letrik yg rosak.Pergi kedai cari bahan nak goreng mee dan sambail2 goreng mee,cina tu buat kerja dia..

Hr ni juga...nak basuh kereta kesayangan hubby,dah kotor sangat dah...sian.Ummi ni malas sikit nak basuh kereta..sebab ada qila yg tlg..adoii meriah la dia main air..huhuhu.Siap basuh kereta dan simen luar...kemas2 nak gi umah mak.

Kat trafic light tu..saya duk depan sekali.Tiba-tiba saya nmpk satu traller panjang nak belok ke jalan sebelah saya.Dalam hati..uihh panjangnye.Tiba2..kancil yang belakang traller tu dengan lajunyer potong traller tu dannnnnnnnnn...oh tidak.

Dah kena cium..selamat traller tu slow je..klu tidak mmg parah la kancil tu.Saya pun pergi lah menyibuk2 kat sana..ye lah bila saya tgk budak pompuan tu mcm nak nangis tgk kereta dia kena cium,sian lak.So saya temankan lah dia jap.Bila tengok budak pompuan dan mamat traller ni dah x gaduh2 saling salah menyalahkan...saya pun balik je la...

Dalam hati terdetik..inilah yang di katakan Berpantang Maut Sebelum Ajal....

No comments: