Saturday, January 14, 2012

Mengapa Perlu Private Blog?






Assalamualaikum


Terima kasih buat rakan yang menyokong blog saya selama ini. Alhamdulillah blog saya makin maju setelah setahun lebih umurnya. Dulu ia diari saja buat saya tapi kini dah jadi satu blog info dan tips juga rupanya. Saya makin gembira berblog cuma....silap saya saya letak nama saya sebagai pengarang blog, saya letak gambar saya dan jiran tetangga juga tau wujudnya blog saya.




Saya makin rimas bila orang tau apa yang saya ceritakan di blog. Saya tak suka bila ada sikit persamaan dalam kehidupan mereka dengan cerita blog mengundang propaganda dan akhirnya ada yang kecil hati walaupun saya tak niat nak kutuk orang. Kadang kala ada beberapa persamaan bila kita bercerita dan akhirnya wujud salah faham. Saya lemas dengan keadaan itu...huhu.



Saya juga lemas bila nama saya terpampang bila di google. Orang taip lydia miza terus keluar blog saya. Aduhh bahaya kan? Mudah saja orang boleh cari saya...huhu. Saya nak kongsi cerita macam dulu, tepek gambar, cerita dengan ikhlas apa yang saya rasa macam dulu. Maka....saya private kan blog tak pemes saya nih..hahaha. Blog satu lagi tu bukan pemes sangat pun, cuma....lebih dikenali berbanding blog ini.



Maka, jutaan terima kasih buat kalian yang sudi nak baca blog ini. Tak ramai pun...100 orang je kan? hehehe.


Saya belum mengecil...tapi saya dah boleh pakai seluar saiz 28 sekarang ni. Satu kegembiraan buat saya..hihi. Sila muntah hijau, hahaha.Pengsan!



1 comment:

TS said...

hope semakin private blog ni semakin rapat ukhuwah antara kita~~