Monday, January 16, 2012

Bila Malas - Nasi Ayam Saja





Assalamualaikum


Bila kemalasan melanda saya sangat malas nak memasak. Selalu macam tu. Bila perut dah berkeroncong, cacing dah mengamuk dalam perut tu sebab lapar mula lah saya rasa nak pitam dan angin gastrik mula meledak.



Kadang-kadang saya pelik, kenapalah kemalasan selalu bertapak dalam jiwa saya?huhu. Tengok jam dah pukul 1 pun kadang-kadang saya tak masak lagi. Bila malas biasanya saya akan masak nasi ayam. Cepat dan mudah.



Nasi ayam kegemaran anak-anak. Tapi saya jarang buat nasi ayam, saja simpan menu ringkas ni untuk detik kecemasan bila saya malas. Teruk kan?huhuhu. Saya masa 2 mug nasi habis tau, cemerlang kan budak-budak ni makan nasi ayam, hehehe.






3 comments:

.: iEyLa :. said...

nasi ayam..
favorite saye kak..hope dpt rse akk masak one day..
lapar la plak. :p

Cikpuan rara said...

akk btol ke ni blog akk?

Melati Qistyna's Mummy said...

Nasi ayam ngan ayam masak merah ke tu? Hehehee