Tuesday, March 15, 2011

Homemade Nugget

Assalamualikum...Malam tadi LM buat nugget lagi . Plan asal nak buat burger malaysia , tapi hubby kata dia ada kelas arab . So LM tak la menguli , nanti tak da siapa nak tolong buat . Tiba - tiba hubby buat leka je dan dia tak pergi pun kelas arab ...huhu .

So..LM pun laju - laju tukar plan nak buat lagi nugget frozen . Ini lah hasil nugget LM . Tak letak sayur pun kali ni . Lebih sedap dari hari tu . Bentuk pun lebih menarik dari hari tu ...Dah semakin mahir menepek - nepek nugget ni..hihi .

Suka makan nugget ? jom buat ramai - ramai . Mudah , jimat dan lebih berkhasiat .

7 comments:

micky eyqa said...

terer nye Lm buat nugget

ZaiRi-MiZa said...

micky-hihi..br2 belajar,mudah je..sbb tu LM suka buat

wana_wani said...

ehmm...sedapnya

wana_wani said...

ehmm...sedapnya

ZaiRi-MiZa said...

wana-nyum2....lbh rasa ayam

A'IM said...

wahh sodap ni... cam drumstick...like like

ZaiRi-MiZa said...

Aim-hihi..saja je suka2