Monday, February 18, 2013

Makan Makan


Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Alhamdulillah permulaan hari ini berjalan baik walau sedikit kalut lambat bangun. Buat goreng pisang nipah saja tadi.. Laris hehe.

Saja nak tayang gambar baby syafiq. Sejak tutup lydiamiza.com ramai tanya perkembangan kami. Maaf.. Isi kandungan dari sana mungkin saya akan angkut ke sini jika rasa benar- benar nak tutup blog tu.

Baby syafiq makin lasak. Kalau makan luar pun darah tinggi je jadinya. Kejap itu tumpah ini terbalik. Siyes tak khusyuk makan.

Jamu mata dengan gambar bambam sorang ni dulu ye.. Nanti saya rajin- rajin update. Tq yang sms, whatsapp dan pm tanya ke mana saya menghilang. Tak sangka ada yang rindu. Tacing!

3 comments:

.: iEyLa :. said...

makin besar dh bf tecik ni...
rindunyer kat die...hiks..

p/s: akk betul2 akan tutup blog tu ke?

aDisH.sHidA said...

rindu rindu rindu dengan dak montel dan ibu comot nya

THE LEKAT LEKIT STORY said...

lama tak tengok budak rambut kerinting... selera sungguh dia makan. Napa akak nak tutup blog lydiamiza tu?? Ada masalah ker??