Saturday, January 19, 2013

Percubaan Pertama Mengekek


Assalamualaikum
Yeaahh akak comot kembali mengganas. Lepas dapat galakan dan sokongan dari insan kesayangan di sekeliling maka semalam saya beranilan diri cuba buat kek span pula.

Berangan lepas ni tak perlu beli kek hari lahir untuk insan kesayangan dah.



Ini versi cup cake... Abaikan kecomotan decorasi dari saya tu. Alatan tak lengkap, bahan tak banyak maka inilah yang berjaya terhasil dengan keras tangan saya yang menggigil sangat.

Plan nak buat rasa pandan tapi akhirnya terhasil kel span perisa keladi. Perghh sedap macam kat kedai! Siyes tak tipu.




Ini lagi comot... Pakai pisau dapur je tau.Sadis kan? Ahaa... Takpe nanti saya beli beralatan buat kek lepas ni. Ternyata jika ada keinginan pasti ada peluang untuk berjaya.

Ops percubaan pertama nampaknya hampir berjaya menghasilkan kek yang menawan. Doakan saya berjaya menghasilkan kek yang kemas lepas ni ya!

Tata... Ops lupa nak cakap.. Tq buat sahabat yang setia membaca celoteh saya. Sayang korang.

No comments: